8. Beviteli mező
A parancsok végrehajtásához a Bocadnek szüksége van adatokra. Az
adatbevitel egyik módja a beviteli mezők kitöltése. A mező az ablak színéhez
képest eltérő színű (színárnyalatú), előtte, vagy utána pedig mindig
található egy utasítás, hogy a mezőbe milyen adatot kell beírnod. A
beviteli mezőre bal egérgombbal rá kell kattintanod, aztán az adatokat beírnod.
A képen a méretarányt meghatározó beviteli mezőt láthatod.
A számadat tetszőleges értékekre változtatható.
A grafikus adatbevitel esetén (csak a csomópontok szerkesztésekor találkozol
majd vele) az egér mutatójának a mezőbe történő beírás során mindvégig
a mező fölött kell lennie. Majd csak az <Enter>
leütése után haladhatsz tovább, különben a beírás lehetetlenné válik,
és sípoló hangot hallasz.